Przejdź do treści

Specjalista ds. marketingu

  • przez

Stanowisko

Specjalista ds. marketingu

O Firmie

W 2017 roku powstało Konsorcjum Naukowo-Edukacyjne, które tworzą głównie placówki oświatowe, fundacje, stowarzyszenia, spółki, które działają w obszarze nauki, kultury, sportu i zdrowia. Jest to pionierskie przedsięwzięcie w skali Polski. Pokazuje efektywną drogę konsolidacji niepublicznego szkolnictwa. Zasadniczym celem Konsorcjum jest wspólna praca nad jakością procesu kształcenia oraz prowadzenie wspólnych badań na rzecz nauki i na rzecz środowiska gospodarczego. Wymiernym efektem powyższego jest bogata i dostosowana do wymogów rynku oferta dydaktyczna obejmująca ponad 100 kierunków studiów podyplomowych oraz ponad 1000 kierunków kursów i szkoleń.

Zakres obowiązków

• współtworzenie strategii marketingowej we wszystkich kanałach sprzedaży,
• aktywne pozyskiwanie klientów i podtrzymywanie relacji z obecnymi klientami,
• rozwój sprzedaży poprzez kontakt bezpośredni z klientem oraz telefoniczny,
• doradztwo, prezentowanie ofert, negocjacje i sprzedaż oferowanych usług
• weryfikacja działań konkurencji,
• bieżąca obsługa Klienta, również
potencjalnego, w porozumieniu z dyrektorem działu
• udział w opracowywaniu i nadzór nad przygotowaniem materiałów
marketingowych i promocyjnych, • wspomaganie w prowadzeniu profilów firmowych w social mediach,
• tworzenie i aktualizacja baz danych klientów,
• przygotowanie i udział w targach branżowych,
• współtworzenie treści do mailingów,
• współtworzenie konferencji, eventów i szkoleń związanych z kreowaniem wizerunku firmy

wymagania

wykształcenie wyższe (marketing, reklama, zarządzanie lub doświadczenie w marketingu i sprzedaży),
• samodzielność, dobra organizacja czasu pracy,,
• min. 2 letnie doświadczenie w sprzedaży i marketingu,,
• łatwość nawiązywania kontaktów i wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe,,
• wiedza i doświadczenie marketingowe,,
• dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i nastawienie na realizację celów sprzedażowych firmy,,
• determinacja w dążeniu do celu i realizacji powierzonych zadań,
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność pracy pod presją czasu,,
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
• obsługa pakietu MS Office,
• dobra organizacja pracy,
• wysoka kultury osobista,
• prawo jazdy kat B(warunek konieczny),

Oferujemy

• umowę o pracę
• pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie
• możliwości zawodowego rozwoju
• uczestnictwo w szkoleniach branżowych
• pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie
• możliwości zawodowego rozwoju
• uczestnictwo w szkoleniach branżowych

Mile Widziane

Znajomość programów graficznych

Aplikuj

Swoje CV wyślij na adres e-mail marketing@konsorcjum.edu.pl lub złóż aplikację poprzez formulrz